Button Skirts

După cum am observat moda se schimbă și revine! Cu toate că am iubit tot timpul stilul vintage, acum câțiva ani nici prin cap nu mi-ar fi trecut că așa repede va reveni moda anilor 70 și 80. Astăzi, spun adio la o mare parte a lucrurilor din garderoba mea și trec la hăinuțe vechi, sau... noi în stil vechi. Acum port pantaloni scurți cu talia înaltă, cămăși colorate, cu flori și rochițe vaporoase. 

Îmi plac foarte mult fustițele cu talie înaltă. Fustițele cu buline, cu flori, cu buzunare, jeans sau din catifea. Le ador pe toate!! Am fost nespus de fericită când am găsit la reducere această fustiță cu bumbi. Acum e fustița mea preferată și culoare mă avantajează mult♥!! Voi ce spuneți?
O săptămână frumoasă tuturor ♥!!!
Buttons Skirts H&M
Adry Plugaru 
2016.8.22 (TV)

Share:

0 comentarii