Monte Grappa

De când m-am întors la Treviso, am început să fac planuri.... planuri pentru un an înainte. Pe primul plan la mine sunt așezate călătoriile, de aceea am făcut o listă (mare) de locuri pe care vreau și merită să le vizitez. Acum fiecare zi liberă  e o zi mult așteptată, pe care o petrec divers de toate celelalte. În fiecare săptămână culeg amintiri pentru colecția mea de călătorii...șiii nici timpul urât nu mă poate împedica atuci când planurile mele sunt deja făcute :D Săptămâna asta am descoperit muntele Grappa, care e la doar o oră jumate de la Treviso și e la fel de deosebit prin frumusețe cum și celelalte locuri vizitate în ultimul timp. 

Monte Grappa este un munte cu altitudine de 1750 m. În partea de sud a muntelui se află orașul Bassano del Grapa (care tot se află în lista mea) de unde se ajunge pe vârf pe o șosea cu o lungime de 30 km. În 1930 a fost construit un monument, Ossarium, ridicați în memoria celor căzuți în Primul Război Mondial. În regiunea aceasta precum și în regiunea  munților înconjurători au căzut în Bătălia de la Piave 12.615 soldați italieni și 10.295 soldați austrieci. Mai jos sunt foto cu acest imens monument.




Foto: Adry Plugaru
2015.08.16 Monte Grappa

Share:

0 comentarii