Cum reușești să urci în Turnul Eiffel

Nu e chiar atât de simplu să te urci în turn. Nu.. nu că e atât atât de scump doar că e din cale afară aglomerat. Așa că dacă decideți să vizitați turnul, înarmați-vă cu încălțăminte comodă și cu muultă răbdare. Pentru a economisi puțin timp, vizitați turnul în zilele de luni, marți sau la deschiderea turnului, la orele 9, fiți deja acolo. 

Dacă vreți să ajungeți în vârful turnului, trebuie să luați liftul sau... puteți urca pe scări, doar că varianta numărul 2 eu nu o recomand. Eu am coborât un etaj pe scări și cred că nu aș mai repeta această experiență :D
Cât costă intrarea în Turnul Eiffel
*Adult, până la etajul 2 pe scări - 5 euro
*Adult, până la etajul 2 cu liftul - 9 euro
*Adult, până sus scări + lift - 11 euro
*Adult, până sus cu liftul - 15 euro
Până ajungi la casa de bilete treci un control de securitate. Ești controlat cu mare atenție, ceva asemănător cu controlul din aeropoarte. Apoi ajungi la casă, cumperi bilete, intri în turn, unde apar tot felu de gânduri când vezi atâte piese de fier și tot felu de senzații. Primul nivel se află la 57 m. Podeaua e din sticlă. Nu m-am aruncat să probez trăinicia sticlei cu picioarele mele din cauza răului de înălțime. Până la sfârști am făcut câțiva pași și asta doar pentru că mama a insistat nespus de mult.
La primul nivel găsiți magazine cu tot felul de suvenire, platforme de unde poți privi priveliștea și desigur camera lui Gustav Eiffel

Atuci când am ajuns la nivelul 2, la 125 metri deasupra pământului, am recunoscut că merită tot timpul pierdut în cozi pentru cel sentiment. Cei drept la mine au fost mai multe până m-am dat cu înălțimea :D. E de-a dreptul spectaculos!!
Priveliștea este într-adevăr ipresionantă!!
La ultimul etaj eu nu am urcat (las aceste senzații pentru data viitoare). Dacă doriți să ajungeți acolo, nu uitați să vă îmbrăcați bine. E foarte frig acolo.
  
      
Mai multe despre Turnul Eiffel vedeți aici.
Foto: Adry Plugaru
Mai 2016, Paris 

Share:

0 comentarii