Vechea moară de apă

Bună dragii mei! De mult timp nu am mai scris despre micile mele călătorii, despre aventuri și nici despre munte, astfel încât mi s-a făcut și mie dor de ducă. Îmi fac deja planuri pentru weekendul viitor (sper să nu plouă ), dar până atunci o să vă povestesc puțin despre o altă destinație din provincia de Treviso. Este vorba despre Molinetto della Croda, una dintre puținele mori de apă care funcționează și continuă să macine făină pentru mămăligă la fel ca în 1630, când a fost construită.

Moara pe timpuri
Am o nostalgie pentru acest loc, îmi amintește de prima mea vacanță îm Italia. Atunci, am descoperit acest colțișor cu istoria sa prăfuită și acum peste ani, redescoper acest loc și împart cu voi aceste frumoase fotografii. Un weekend frumos tuturor!!
Molinetto della Croda (TV)

Share:

0 comentarii