March ♥


Vă salut și vă felicit cu sosirea primăverii (căci abia azi am reușit să-mi fac timp să vă scriu)!!! E ador primăverile, e anotimpul meu preferat, primăvara totul reînvie la viață, tot ... și natura și noi. Sper că această primăvară să vă aducă bucurie în suflet, să fiți răsfățate, îndulcite cu bomboane și ciocolate și cu multe flori în fiecare zi de primăvară (nu doar de 8 martie). 
Despre ținuta aceasta pot să vă zic că-mi place la nebunie! 
Luna asta am investit în această în această geacă superbă de la Mango. O piesă vestimentară care nu se va demoda vrodată și care poate fi asortată cu orice. Calitatea acestui produs a întrecut așteptările mele și mai mult pentru că am găsit-o la un preț redus. La această geacă am ales o rochiță din denim din garderoba mamei. O piesă vestimentă foarte întrăbată în această primăvară (o rochiță similară găsiți la H&M sau Benetton) și o pereche de dresuri cu buline la care visam de ceva timp. Sper să vă placă ținuta de astăzi. Data viitoare promit că vin cu niște culori mai vii. 
O seară frumoasă vă doresc, vă pup și vă mulțumesc pentru vizita voastră
Vă las linkul mai jos
Geacă  MANGO
Dresuri CALZEDONIA

Share:

0 comentarii