Bonjoooooour





Salutare fetelor!!! sau... mai bine spus "Bonjour"  pentru că astăzi vă arăt câteva fotografii din mica mea vacantă la Paris. Ei bine, mai întâi de toate aș vrea să spun că am trăit una dintre cele mai grele perioade ale vieții mele și nu aveam chef să-mi mai fac planuri, de frică, că ar putea spulbera. Dar.. uite că a trecut totul cu bine șiiii sfârșitul lui aprilie l-am petrecut la Paris. Căci..." Avem cu toții o valiză de vise gata făcută, oricând pregătiți de a zbura pe prima fereastră deschisă! " Chiar dacă timpul ne-a jucat feste, pot spune că am avut parte de câteva zile minunate despre care țin să vă povestesc. Am să incep vizita la Turnul Eiffel, pentru că a fost cea mai veselă parte a vacanței. Știți de ce?! Ne trezisem la 6, când nu e multă lume, luasem metroul (greșit și am sărit la prima oprire), plus la toate- rochia mea ocupa 2 locuri în metrou, apoi pozele făcute într-un record de timp căci era prea frig și la final o gustare tradițională franceză cu un nume amuzant. Cred că toate astea nu par amuzante citite, trebuie doar trăite. Eu vă recomand tuturor să vă bucurați și să profitați de fiecare clipă trăită. Eu vă cuprind cu drag, până săptămâna viitoare. :*



Floral Dress Chi Chi London

Oooops :D

Share:

0 comentarii