Muntele Marmolada


Buuună fetelor!!! Sper că petreceți frumos vacanța, în ciuda zilelor arzătoare. La noi este foarte și foarte cald, dar e bine că avem munți și când avem nevoie de răcoare, ei ne sunt scăparea. În august cu toții visăm la vacanțe, locuri noi, plaje, nunți și peisaje de pus în ramă. De asta, astăzi, vă invit să urcăm îmreună, pe muntele Marmolada, cel mai înalt vârf din Dolomiti. Unde se găsește și ghețarul Ghiacciaio della Marmolada - singurul ghețar din Dolomiți.

Prognoza meteo ne spune că după masă va ploua și situația de față nu ne permite să pierdem nici o clipă. Am luat biletele șii.... hai sus cu telecabina.


Coborâm la stația finală Punta Roca, la altitudinea 3265 metri. Unde, nu doar că e frig, dar găsești și zăpadă în toiul verii. Dacă dimineața nu am vrut să mă îmbrac cu pantaloni lungi, acolo sus, aș fi îmbrăcat și o geacă de iarnă.

Spre marea mea fericire că vremea a fost bună și am reușit să fac câteva fotofrafii cu această priveliște spectaculoasă. Satisfacția mea interioară era de nedescris, atât pentru frumusețea de acolo cât și pentru noul meu record :D "Pentru prima oara la peste 3000 m ". Sper să vă placă și voua.
Vă cuprind. Până data viitoare. :*





Share:

0 comentarii