Milano


Buuună fetelor!!!
Probabil că știți deja că am fost la Milano, și nu aveam răbdare să vă povestesc totul. Milano este unul dinte cele mai mari, frumoase și cunoscute orașe, o destinație turistică pentru toți pasionații de modă. Eu m-am îndrăgostit de arhitectura orașului, și sunt zile când mi-aș dori să locuiesc aici. Dar... am o an anxietate bizară legată de marele orașe - aici nu am idee cine sunt sau unde sunt.


Este pentru a 2-a oară când vizitez acest oraș și de data aceasta am zis că trebuie să îmortalizez întâlnirea mea cu Domo (prin fotografie), dar asta e posibil doar dimineața, când orașul abia se trezește.
Deci, m-am trezit înainte de 6, înainte de a-mi suna alarma.


Apoi, am mers să facem cunoștință cu Arco della Pace. Un frumos arc de triumf, la care poți ajunge direct, cu tramvaiul numărul 10. Apropo, a fost prima dată când am mers cu tramvaiul.

Vă cuprind. Până data viitoare :*



Share:

0 comentarii