Primavara în roz

Buuuună fetelor!!! V-am spus cumva că primăvara e anotimpul meu preferat? Să vă mai spun odată atunci: iubesc primăvara! Cu verdele ei crud, cu mirosuri de flori, cu copacii înfloriți și cu temperaturi perfecte care, parcă mă cheamă să ies din casă. Primăvara mea începe cu multă bucurie, căci tare am așteptat-o să-mi încălzească sufletul obosit de frig. Sunt nerăbdătoare să-i savurez mirosurile și să-i admir culorile. Până atunci vă îmbolnăvesc și pe voi cu acest roz minunat. Că tot demult vroiam să vă arăt și acest palton roz pe care îl găsisem pe asos, care cu siguranță colorează orice ținută și e prea frumos ca să nu fie îmbracat chiar din primele zile ale primăverii. Cei care mă cunosc știu deja că am o obsesie pentru paltoane. Nu știu exact câte am în garderoba mea, dar cu siguranță acesta este de departe preferatul meu. Este foarte călduros, iar nuanța de roz e absolut superbă. Ce spuneți, vă place rozul!? Vă cuprind și vă doresc o primăvară fabuloasă :*




Share:

0 comentarii