All Black Look


Buună fetelor!!! În primul rând aș vrea să vă Salut călduros, că demult nu am mai scris și chiar mi s-a făcut dor. În acest an mă voi strădui să vă scriu mai des și împreună să descoperim cât mai multe locuri deosebite.

Cred că știți deja că eu nu prea port ținute all black, dar în sezonul rece mi se mai întâmplă și mie să uit de ținutele în nuanțe vibrante și să trec la tonuri închise. Cu negru nu ai cum să dai greș. Negru subțiază. Negru nu se demodează. Toată lumea arată bine în negru :D Astăzi, vă prezint una din ținutele mele all black și sper foarte mult să vă placă și vouă. 
Nuștiu ce vă atrage vouă atenția dar eu când mă uit la aceste fotografii , văd în mare parte doar lalelele. Sunt înebunită după flori! Îmi aduc primăvara chiar și în mijlocul iernii.
Cam atât pentru astăzi! Vă urez o zi superbă! <3
Geantă DANI (la dor 10)
Pantaloni H&M  (10)
Palton Negru  Carla G 
2017.01.18 Treviso

Share:

0 comentarii