San Vito di Cadore

Pentru prima dată la schi

Salutare! 
Sunt mega fericită că e vineri, pentru că în fiecare zi de vineri vă voi aștepta aici cu o postare nouă.
Cei care mă urmăresc știu deja că sunt pasionată de natură și de plimbări pe cărări de munte. Ei bine, astăzi o să vă povestesc despre o nouă experientă de a mea. Despre cum a fost prima data la schi. 
Cum vine iarna, toata lumea e dornică să plece la munte. Nebunia de pe plajă se mută pe părțile de schi. Anul ăsta am prins și eu "virusul" ăsta.Vreo săptămână am pus tot la cale și nu eram să renunț nici chiar dacă eram singura care nu știe să schieze și nici să își pună clăparii.
În ceea ce privește echipamentul, după o serie de sfaturi și recomandări am ajuns la concluzia că am nevoie măcar de pantaloni și de mănuși, echipamentul l-am închiriat pe loc (21 euro pe zi). M-am echipat rapid și în câteva minute (cu schiurile în brațe) eram la baza pârtiei.
Ah! E mai dificil decât îmi imaginasem!  Nu aveam instructor și nici cei din grup nu mă puteau ajuta, erau puțini care mai schiaseră. După vreo oră și ceva de stat pe schiuri obosisem, mai mult mental decât fizic. Am învățat să iau schiurile, bețele, să mă întorc pe loc dar...  nu am reușit să învăț să frânez și am făcut un mic accident. După toate încercările eșuate m-am lăsat de schiuri și timpul rămas l-am dedicat plimbărilor mele.

Pentru mine, primul contact cu schiurile nu s-a dovedit a fi o experiență prea plăcută, dar totuși am avut o zi reușită. Am "încercat" să schiez, am urcat pentru prima dată cu telescaunul și am cules câteva fotografii frumoase. Sper să vă placă.


San Vito di Cadore

Share:

0 comentarii