Picnic Party

Salutare tuturor!!! Saptămâna trecută v-am povestit despre micile excursii și despre clipele frumoase pe care le-am petrecut împreună cu prietena mea. Momente unice și deosebite pe care cu zâmbete și hohote le vom răscoli peste ani. 
" Revederea noastră m-a făcut să înțeleg că adevărata prietenie rezistă timpului, distanței și tăcerii! " 

Mai jos o să vă las câteva foto dintr-o frumoasă după-amiază de aprilie, o zi perfectă de picnic.  Și pentru că se apropie perioada picnicurilor și a relaxării la iarbă verde (1 sau 9 mai) vă îndemn să alegeți haine comode și sigure care să nu vă incomodeze mișcările. 
V-am spus acum câteva săptămâni că am o adevărată obsesie pentru cămașa bărbătească. Deci, o cămașă masculină cu o pereche de jeanși cu talie înaltă e combinația perfectă pentru zilele la iarbă verde. Voi ce spuneți?
Vă salut și vă doresc fiecăruia dintre voi o persoană cu care mereu veți fi voi înșivă.
Aprile 2017

Share:

0 comentarii