Birthday Beach Party

Salutare tuturor!!! Însfârșit am găsit timp pentru o nouă postare. Ah! ce mult mă bucură timpul de afară și mai mult pentru că am plănuit o escapadă la Milano, unde mă revăd cu prietena mea.
 Va fi un weekend fantastic 

 Iubesc zilele cu soare! Iubesc culorile! Iubesc surprizele! Iubesc florile! Luna mai mi le aduce pe toate.  Temperatura nu este mai potrivită, natura nu mi se pare mai proaspătă, mai verde și niciodată nu sunt mai multe flori ca în luna mai. Doar în luna mai simt cum înflorește în suflet speranța verii, vacanțelor și călătoriilor ce vor urma. Deci...Iubesc luna mai (și mai mult pentru că sunt născută în luna mai)!!! Nu vă povestesc prea multe dar vă las câteva foto minunate de la aniversarea mea. 
Vă doresc un weekend frumos șiiii mai multe zâmbete 



Share:

0 comentarii