Ciao Milano


Salutare! Azi mi-am făcut timp să vă povestec despre mini-vacanța mea la Milano.
Milano era de multa vreme pe lista dorințelor mele șiii... acum a venit timpul!!! Am găsit bilete de tren la un preț convenabil și o cameră la preț mic, cu condiții de cazare decente. N-am stat prea mult pe gânduri și am achiziționat aceste oferte. Sambătă în jurul orelor 14 am luat trenul și peste 3 ore deja făceam planuri cu prietena mea, unde să mergem și ce să vizităm. Mare noroc că cazarea era la 5 minute distanță de stația de tren și la 2 pași de linia de metrou M3, care merge direct spre Domul (catedrala). Am avut parte de o seară unică: ne-am plimbat, am mancâ câte o Margherita (cu aluat cam gros :D) și când seara s-a lăsat am admirat arhitectura Domului cu muzică clasică pe fundal.  Milano   ador acest oraș!
Vă salut și vă las câteva poze. Data viitoare vă povestesc cea de-a doua zi a escapadei mele (parte preferată a mea :D ). 
Mai 2017

Share:

0 comentarii