Sărbătoarea mea 2016

Îmi amintesc și acum cât de fericită eram când împlinisem 16 ani. Fericită că îs mare și că pot decide singură. Acum ziua mea nu mă mai bucură la fel de mult. Nu, nu pentru că mă sperie anii ce trec în grabă, doar că devin nostalgică căci nu am prețuit atâtea momente minunate din viața mea. 

Anul acesta am decis să nu sărbătoresc ziua mea dar... "Nu aduce anul ce aduce ceasul"  Și în acest an "9 mai" al meu a durat câteva zile :D Aș vrea să le mulțumesc mult celor care îmi sunt alături și tuturor celor care nu au uitat de mine chair dacă îs departe. Am rămas plăcut surpeinsă căci nu am primit niciodată atâtea cadouri și atâtea mesaje de felicitare (mi-a luat câteva ore ca să răspund la toate). 
 
"Auguri per una vita sempre cosi bella come bella è l'età che hai compiuto. Auguri a te che sei una meraviglia."
Marinela, îți mulțumesc că mă faci să zâmbesc și mai mult (și nu doar în fotografii)
 
Frumoșii mei 22 !!!
 
22! și totuși.. pentru unii am rămas mică dacă încă mai primesc în dar jucării de pluș.
  
Sărbătoarea mea 
9 mai 2016

Share:

0 comentarii